Všeobecné obchodné a prevádzkové podmienky
Všeobecné obchodné a prevádzkové podmienky
1. Rezervácia ubytovania
Rezervácia ubytovania je možná prostredníctvom rezervačného formulára, e-mailom, alebo telefonicky. Najneskôr do dvoch pracovných dní Vám ubytovateľ potvrdí predbežnú rezerváciu pobytu a zašleme Záväznú objednávku s cenovou ponukou. Pre kladné vybavenie rezervácie je potrebné Záväznú objednávku poslať vypísanú späť čo najskôr, lebo chata je záväzne potvrdená a rezervovaná pre klienta až po prijatí platby na účet. Cena sa neupravuje podľa počtu ubytovaných (menej ako je kapacita chát), chata sa prenajíma ako celok do maximálnej kapacity chaty. Z hygienických dôvodov psov nie je možné ubytovať.
Klienti, ktorí si chcú uplatniť rekreačný poukaz (ďalej len RP), aby tento údaj uviedli v Záväznej objednávke (napr. Janko Fazuľa – RP 200 eur). Je potrebné správne uviesť všetky údaje k RP. V prípade opravy vystavenej faktúry sa účtuje 5.- eur.
Kapacita chaty Matúš – 10 lôžok + 1 detská postieľka
Kapacita chaty Matúš – 9 lôžok + 1 detská postieľka
Kapacita chaty Miriam – 6 pevných lôžok + 1 detská postieľka (potrebné vyznačiť)
Kapacita chaty Zafír – 11 pevných lôžok + 1 detská postieľka
Kapacita chaty Romantik – 4 pevné lôžka + 1 detská postieľka
Toto je maximálna možná ubytovacia kapacita chát vrátane detí. Nad tento počet nie je možné ubytovať ďalšie osoby. Preto prosím, nevolajte ohľadom väčšieho počtu ubytovaných, nebude Vám vyhovené.
Platí to aj pre skupiny, ktoré by chceli na chate oslavovať, resp. robiť oslavy, nie sme na to prispôsobení. Chaty sú určené na dovolenku a oddych.
2. Platobné podmienky
Za potvrdenie záväznej rezervácie sa považuje zaplatenie 50% zálohy ceny pobytu (alebo podľa dohody) v termíne najneskôr do 2 pracovných dní od potvrdenia predbežnej rezervácie. Doplatok do 100% musí byť uhradený najneskôr v deň nástupu na pobyt. V prípade, že sa jedná o lehotu kratšiu ako 7 dní pred nástupom na pobyt, zákazník je povinný uhradiť plnú čiastku pri nástupe na pobyt v hotovosti alebo cez účet. Ak záloha nebude uhradená a pripísaná na účet ubytovacieho zariadenia v stanovenom termíne, rezervácia sa k danému dátumu ruší.
Rekreačné poukazy: klienti, ktorí majú záujem o uplatnenie si rekreačného poukazu (ďalej len RP), uvedú presné údaje k fakturácii a osoby, ktoré budú uvedené na faktúre. Ak ubytovateľovi nebudú tieto údaje správne a včas poskytnuté, ubytovateľ už nebude brať ohľad na dané skutočnosti a nebude možné už vystavenú faktúru opraviť.
3. Podmienky stornovania pobytu
30 - 20 dní - 30% z ceny pobytu
19 - 11 dní - 50% z ceny pobytu
10 - 0 dní - 100% z ceny zálohy
Všetky poplatky za platbu hradí odosielateľ.
Zrušenie pobytu s uvedením dôvodu je vždy potrebné urobiť čo najskôr - písomne s uvedením mena, kontaktných údajov a termínu pobytu a s vlastnoručným podpisom. Je potrebné ho zaslať mailom, faxom alebo doručiť na adresu, príp. miesto, kde ste si pobyt objednali.
Pre určenie počtu dní pri výpočte storno poplatkov je rozhodujúci deň doručenia zrušenia pobytu.
4. Nástup na pobyt a podmienky ubytovania
Nástup na pobyt a ubytovanie je možné od 14:00 hod. Ubytovacie zariadenie je nutné v deň odchodu uvoľniť do 10:00 hod. Po dohode je možné dobu nástupu na pobyt určiť individuálne, pokiaľ tomu nebránia okolnosti.
Klienti počas pobytu na chate sa riadia všeobecnými a prevádzkovými podmienkami a ubytovacím poriadkom, ktorý je vyvesený v ubytovacom zariadení a ktorý je pre hostí záväzný.
Klient zaplatením pobytu, resp. zálohy za pobyt potvrdzuje, že sú mu tieto podmienky známe, súhlasí s nimi a v plnom rozsahu ich prijíma.
5. Kaucia
Pri nástupe na pobyt je návštevník povinný zložiť kauciu vo výške 100,-€. Táto kaucia je po ukončení pobytu a kontrole stavu ubytovacej jednotky vrátená.
Zákazník je povinný pripraviť ubytovacie zariadenie na odovzdanie v stanovenom termíne. V prípade, že po odchode ubytovaného sa zistí škoda, ktorú klient nenahlásil, do 4 hodín od odchodu ubytovného, je klient povinný túto škodu nahradiť v plnej výške.
6. Povinnosti prevádzkovateľa
Prevádzkovateľ zariadenia je povinný ubytovacie zariadenie odovzdať klientom funkčné, čisté a upratané.
Klient má pripravené a oblečenú posteľnú bielizeň, textilné utierky – 2 kusy, toaletný papier 2 kusy, uteráky len v kúpeľni – 2 kusy.
Klient má k dispozícií celé ubytovacie zariadenie, ktoré je vyhradené pre klientov.
V prípade, že služby nie sú poskytnuté v plnom rozsahu, má klient právo požadovať od ubytovateľa nápravu.
V prípade záujmu o kúpaciu kaďu je potrebné oznámiť to najneskôr 24 hodín pred príchodom na chatu, aby sa kaďa mohla nachystať.
7. Povinnosti ubytovaného klienta
Riadne užívať priestory na ubytovanie, dodržiavať poriadok a čistotu vo všetkých priestoroch, pred ukončením pobytu uviesť kuchyňu do pôvodného stavu, umyť riad a uložiť na miesto k tomu určené.
Správať sa tak, aby nedošlo k poškodeniu vybavenia a zariadenia chaty.
Bezodkladne oznámiť spôsobenú škodu v priestoroch objektu.
Riadne zabezpečiť objekt pri odchode z objektu (uzamknúť všetky vchodové dvere).
Nerušiť ostatných obyvateľov susediacich objektov nadmerným hlukom.
Klientovi nie je dovolené vykonávať zmeny v priestoroch určených na ubytovanie (sťahovanie nábytku, premiestňovať vybavenie a podobne).
Neodnášať vybavenie a zariadenie z priestorov určených na ubytovanie.
Je zakázané prenechať ubytovanie inej osobe, nosiť strelné zbrane, výbušniny a strelivo a prechovávať ich v objekte.
Nie je dovolené fajčiť vo vnútorných priestoroch, organizovať v objekte akcie spojené s nadmerným používaním alkoholických nápojov, omamných látok a hlučnou zábavou ako aj rodinné oslavy.
Na chate sa separuje odpad.
Po ukončení pobytu je klient povinný povyzliekať posteľnú bielizeň. Ak si hostia na konci pobytu nevyzlečú posteľnú bielizeň, bude im účtované 10,-€.
Upozorňujeme klientov, že v krbe sa kúri len drevom. Je zakázané v krbe kúriť plastami alebo iným nevhodným materiálom. Počas pobytu za krb zodpovedajú ubytovaní hostia.
8. Ubytovanie skupiny mužov
Po nie veľmi dobrých skúsenostiach neubytujeme klientov tejto kategórie, nedodržiavali pravidlá ubytovania, poškodzovali majetok, svojím nevhodným správaním rušili návštevníkov okolitých objektov, zanechali neporiadok. Skupiny mužov neubytovávame.
1. Rezervácia ubytovania
Rezervácia ubytovania je možná prostredníctvom rezervačného formulára, e-mailom, alebo telefonicky. Najneskôr do dvoch pracovných dní Vám ubytovateľ potvrdí predbežnú rezerváciu pobytu a zašleme Záväznú objednávku s cenovou ponukou. Pre kladné vybavenie rezervácie je potrebné Záväznú objednávku poslať vypísanú späť čo najskôr, lebo chata je záväzne potvrdená a rezervovaná pre klienta až po prijatí platby na účet. Cena sa neupravuje podľa počtu ubytovaných (menej ako je kapacita chát), chata sa prenajíma ako celok do maximálnej kapacity chaty. Z hygienických dôvodov psov nie je možné ubytovať.
Klienti, ktorí si chcú uplatniť rekreačný poukaz (ďalej len RP), aby tento údaj uviedli v Záväznej objednávke (napr. Janko Fazuľa – RP 200 eur). Je potrebné správne uviesť všetky údaje k RP. V prípade opravy vystavenej faktúry sa účtuje 5.- eur.
Kapacita chaty Matúš – 10 lôžok + 1 detská postieľka
Kapacita chaty Matúš – 9 lôžok + 1 detská postieľka
Kapacita chaty Miriam – 6 pevných lôžok + 1 detská postieľka (potrebné vyznačiť)
Kapacita chaty Zafír – 11 pevných lôžok + 1 detská postieľka
Kapacita chaty Romantik – 4 pevné lôžka + 1 detská postieľka
Toto je maximálna možná ubytovacia kapacita chát vrátane detí. Nad tento počet nie je možné ubytovať ďalšie osoby. Preto prosím, nevolajte ohľadom väčšieho počtu ubytovaných, nebude Vám vyhovené.
Platí to aj pre skupiny, ktoré by chceli na chate oslavovať, resp. robiť oslavy, nie sme na to prispôsobení. Chaty sú určené na dovolenku a oddych.
2. Platobné podmienky
Za potvrdenie záväznej rezervácie sa považuje zaplatenie 50% zálohy ceny pobytu (alebo podľa dohody) v termíne najneskôr do 2 pracovných dní od potvrdenia predbežnej rezervácie. Doplatok do 100% musí byť uhradený najneskôr v deň nástupu na pobyt. V prípade, že sa jedná o lehotu kratšiu ako 7 dní pred nástupom na pobyt, zákazník je povinný uhradiť plnú čiastku pri nástupe na pobyt v hotovosti alebo cez účet. Ak záloha nebude uhradená a pripísaná na účet ubytovacieho zariadenia v stanovenom termíne, rezervácia sa k danému dátumu ruší.
Rekreačné poukazy: klienti, ktorí majú záujem o uplatnenie si rekreačného poukazu (ďalej len RP), uvedú presné údaje k fakturácii a osoby, ktoré budú uvedené na faktúre. Ak ubytovateľovi nebudú tieto údaje správne a včas poskytnuté, ubytovateľ už nebude brať ohľad na dané skutočnosti a nebude možné už vystavenú faktúru opraviť.
3. Podmienky stornovania pobytu
30 - 20 dní - 30% z ceny pobytu
19 - 11 dní - 50% z ceny pobytu
10 - 0 dní - 100% z ceny zálohy
Všetky poplatky za platbu hradí odosielateľ.
Zrušenie pobytu s uvedením dôvodu je vždy potrebné urobiť čo najskôr - písomne s uvedením mena, kontaktných údajov a termínu pobytu a s vlastnoručným podpisom. Je potrebné ho zaslať mailom, faxom alebo doručiť na adresu, príp. miesto, kde ste si pobyt objednali.
Pre určenie počtu dní pri výpočte storno poplatkov je rozhodujúci deň doručenia zrušenia pobytu.
4. Nástup na pobyt a podmienky ubytovania
Nástup na pobyt a ubytovanie je možné od 14:00 hod. Ubytovacie zariadenie je nutné v deň odchodu uvoľniť do 10:00 hod. Po dohode je možné dobu nástupu na pobyt určiť individuálne, pokiaľ tomu nebránia okolnosti.
Klienti počas pobytu na chate sa riadia všeobecnými a prevádzkovými podmienkami a ubytovacím poriadkom, ktorý je vyvesený v ubytovacom zariadení a ktorý je pre hostí záväzný.
Klient zaplatením pobytu, resp. zálohy za pobyt potvrdzuje, že sú mu tieto podmienky známe, súhlasí s nimi a v plnom rozsahu ich prijíma.
5. Kaucia
Pri nástupe na pobyt je návštevník povinný zložiť kauciu vo výške 100,-€. Táto kaucia je po ukončení pobytu a kontrole stavu ubytovacej jednotky vrátená.
Zákazník je povinný pripraviť ubytovacie zariadenie na odovzdanie v stanovenom termíne. V prípade, že po odchode ubytovaného sa zistí škoda, ktorú klient nenahlásil, do 4 hodín od odchodu ubytovného, je klient povinný túto škodu nahradiť v plnej výške.
6. Povinnosti prevádzkovateľa
Prevádzkovateľ zariadenia je povinný ubytovacie zariadenie odovzdať klientom funkčné, čisté a upratané.
Klient má pripravené a oblečenú posteľnú bielizeň, textilné utierky – 2 kusy, toaletný papier 2 kusy, uteráky len v kúpeľni – 2 kusy.
Klient má k dispozícií celé ubytovacie zariadenie, ktoré je vyhradené pre klientov.
V prípade, že služby nie sú poskytnuté v plnom rozsahu, má klient právo požadovať od ubytovateľa nápravu.
V prípade záujmu o kúpaciu kaďu je potrebné oznámiť to najneskôr 24 hodín pred príchodom na chatu, aby sa kaďa mohla nachystať.
7. Povinnosti ubytovaného klienta
Riadne užívať priestory na ubytovanie, dodržiavať poriadok a čistotu vo všetkých priestoroch, pred ukončením pobytu uviesť kuchyňu do pôvodného stavu, umyť riad a uložiť na miesto k tomu určené.
Správať sa tak, aby nedošlo k poškodeniu vybavenia a zariadenia chaty.
Bezodkladne oznámiť spôsobenú škodu v priestoroch objektu.
Riadne zabezpečiť objekt pri odchode z objektu (uzamknúť všetky vchodové dvere).
Nerušiť ostatných obyvateľov susediacich objektov nadmerným hlukom.
Klientovi nie je dovolené vykonávať zmeny v priestoroch určených na ubytovanie (sťahovanie nábytku, premiestňovať vybavenie a podobne).
Neodnášať vybavenie a zariadenie z priestorov určených na ubytovanie.
Je zakázané prenechať ubytovanie inej osobe, nosiť strelné zbrane, výbušniny a strelivo a prechovávať ich v objekte.
Nie je dovolené fajčiť vo vnútorných priestoroch, organizovať v objekte akcie spojené s nadmerným používaním alkoholických nápojov, omamných látok a hlučnou zábavou ako aj rodinné oslavy.
Na chate sa separuje odpad.
Po ukončení pobytu je klient povinný povyzliekať posteľnú bielizeň. Ak si hostia na konci pobytu nevyzlečú posteľnú bielizeň, bude im účtované 10,-€.
Upozorňujeme klientov, že v krbe sa kúri len drevom. Je zakázané v krbe kúriť plastami alebo iným nevhodným materiálom. Počas pobytu za krb zodpovedajú ubytovaní hostia.
8. Ubytovanie skupiny mužov
Po nie veľmi dobrých skúsenostiach neubytujeme klientov tejto kategórie, nedodržiavali pravidlá ubytovania, poškodzovali majetok, svojím nevhodným správaním rušili návštevníkov okolitých objektov, zanechali neporiadok. Skupiny mužov neubytovávame.
1. Rezervácia ubytovania
Rezervácia ubytovania je možná prostredníctvom rezervačného formulára, e-mailom, alebo telefonicky. Najneskôr do dvoch pracovných dní Vám ubytovateľ potvrdí predbežnú rezerváciu pobytu a zašleme Záväznú objednávku s cenovou ponukou. Pre kladné vybavenie rezervácie je potrebné Záväznú objednávku poslať vypísanú späť čo najskôr, lebo chata je záväzne potvrdená a rezervovaná pre klienta až po prijatí platby na účet. Cena sa neupravuje podľa počtu ubytovaných (menej ako je kapacita chát), chata sa prenajíma ako celok do maximálnej kapacity chaty. Z hygienických dôvodov psov nie je možné ubytovať.
Klienti, ktorí si chcú uplatniť rekreačný poukaz (ďalej len RP), aby tento údaj uviedli v Záväznej objednávke (napr. Janko Fazuľa – RP 200 eur). Je potrebné správne uviesť všetky údaje k RP. V prípade opravy vystavenej faktúry sa účtuje 5.- eur.
Kapacita chaty Matúš – 10 lôžok + 1 detská postieľka
Kapacita chaty Matúš – 9 lôžok + 1 detská postieľka
Kapacita chaty Miriam – 6 pevných lôžok + 1 detská postieľka (potrebné vyznačiť)
Kapacita chaty Zafír – 11 pevných lôžok + 1 detská postieľka
Kapacita chaty Romantik – 4 pevné lôžka + 1 detská postieľka
Toto je maximálna možná ubytovacia kapacita chát vrátane detí. Nad tento počet nie je možné ubytovať ďalšie osoby. Preto prosím, nevolajte ohľadom väčšieho počtu ubytovaných, nebude Vám vyhovené.
Platí to aj pre skupiny, ktoré by chceli na chate oslavovať, resp. robiť oslavy, nie sme na to prispôsobení. Chaty sú určené na dovolenku a oddych.
2. Platobné podmienky
Za potvrdenie záväznej rezervácie sa považuje zaplatenie 50% zálohy ceny pobytu (alebo podľa dohody) v termíne najneskôr do 2 pracovných dní od potvrdenia predbežnej rezervácie. Doplatok do 100% musí byť uhradený najneskôr v deň nástupu na pobyt. V prípade, že sa jedná o lehotu kratšiu ako 7 dní pred nástupom na pobyt, zákazník je povinný uhradiť plnú čiastku pri nástupe na pobyt v hotovosti alebo cez účet. Ak záloha nebude uhradená a pripísaná na účet ubytovacieho zariadenia v stanovenom termíne, rezervácia sa k danému dátumu ruší.
Rekreačné poukazy: klienti, ktorí majú záujem o uplatnenie si rekreačného poukazu (ďalej len RP), uvedú presné údaje k fakturácii a osoby, ktoré budú uvedené na faktúre. Ak ubytovateľovi nebudú tieto údaje správne a včas poskytnuté, ubytovateľ už nebude brať ohľad na dané skutočnosti a nebude možné už vystavenú faktúru opraviť.
3. Podmienky stornovania pobytu
30 - 20 dní - 30% z ceny pobytu
19 - 11 dní - 50% z ceny pobytu
10 - 0 dní - 100% z ceny zálohy
Všetky poplatky za platbu hradí odosielateľ.
Zrušenie pobytu s uvedením dôvodu je vždy potrebné urobiť čo najskôr - písomne s uvedením mena, kontaktných údajov a termínu pobytu a s vlastnoručným podpisom. Je potrebné ho zaslať mailom, faxom alebo doručiť na adresu, príp. miesto, kde ste si pobyt objednali.
Pre určenie počtu dní pri výpočte storno poplatkov je rozhodujúci deň doručenia zrušenia pobytu.
4. Nástup na pobyt a podmienky ubytovania
Nástup na pobyt a ubytovanie je možné od 14:00 hod. Ubytovacie zariadenie je nutné v deň odchodu uvoľniť do 10:00 hod. Po dohode je možné dobu nástupu na pobyt určiť individuálne, pokiaľ tomu nebránia okolnosti.
Klienti počas pobytu na chate sa riadia všeobecnými a prevádzkovými podmienkami a ubytovacím poriadkom, ktorý je vyvesený v ubytovacom zariadení a ktorý je pre hostí záväzný.
Klient zaplatením pobytu, resp. zálohy za pobyt potvrdzuje, že sú mu tieto podmienky známe, súhlasí s nimi a v plnom rozsahu ich prijíma.
5. Kaucia
Pri nástupe na pobyt je návštevník povinný zložiť kauciu vo výške 100,-€. Táto kaucia je po ukončení pobytu a kontrole stavu ubytovacej jednotky vrátená.
Zákazník je povinný pripraviť ubytovacie zariadenie na odovzdanie v stanovenom termíne. V prípade, že po odchode ubytovaného sa zistí škoda, ktorú klient nenahlásil, do 4 hodín od odchodu ubytovného, je klient povinný túto škodu nahradiť v plnej výške.
6. Povinnosti prevádzkovateľa
Prevádzkovateľ zariadenia je povinný ubytovacie zariadenie odovzdať klientom funkčné, čisté a upratané.
Klient má pripravené a oblečenú posteľnú bielizeň, textilné utierky – 2 kusy, toaletný papier 2 kusy, uteráky len v kúpeľni – 2 kusy.
Klient má k dispozícií celé ubytovacie zariadenie, ktoré je vyhradené pre klientov.
V prípade, že služby nie sú poskytnuté v plnom rozsahu, má klient právo požadovať od ubytovateľa nápravu.
V prípade záujmu o kúpaciu kaďu je potrebné oznámiť to najneskôr 24 hodín pred príchodom na chatu, aby sa kaďa mohla nachystať.
7. Povinnosti ubytovaného klienta
Riadne užívať priestory na ubytovanie, dodržiavať poriadok a čistotu vo všetkých priestoroch, pred ukončením pobytu uviesť kuchyňu do pôvodného stavu, umyť riad a uložiť na miesto k tomu určené.
Správať sa tak, aby nedošlo k poškodeniu vybavenia a zariadenia chaty.
Bezodkladne oznámiť spôsobenú škodu v priestoroch objektu.
Riadne zabezpečiť objekt pri odchode z objektu (uzamknúť všetky vchodové dvere).
Nerušiť ostatných obyvateľov susediacich objektov nadmerným hlukom.
Klientovi nie je dovolené vykonávať zmeny v priestoroch určených na ubytovanie (sťahovanie nábytku, premiestňovať vybavenie a podobne).
Neodnášať vybavenie a zariadenie z priestorov určených na ubytovanie.
Je zakázané prenechať ubytovanie inej osobe, nosiť strelné zbrane, výbušniny a strelivo a prechovávať ich v objekte.
Nie je dovolené fajčiť vo vnútorných priestoroch, organizovať v objekte akcie spojené s nadmerným používaním alkoholických nápojov, omamných látok a hlučnou zábavou ako aj rodinné oslavy.
Na chate sa separuje odpad.
Po ukončení pobytu je klient povinný povyzliekať posteľnú bielizeň. Ak si hostia na konci pobytu nevyzlečú posteľnú bielizeň, bude im účtované 10,-€.
Upozorňujeme klientov, že v krbe sa kúri len drevom. Je zakázané v krbe kúriť plastami alebo iným nevhodným materiálom. Počas pobytu za krb zodpovedajú ubytovaní hostia.
8. Ubytovanie skupiny mužov
Po nie veľmi dobrých skúsenostiach neubytujeme klientov tejto kategórie, nedodržiavali pravidlá ubytovania, poškodzovali majetok, svojím nevhodným správaním rušili návštevníkov okolitých objektov, zanechali neporiadok. Skupiny mužov neubytovávame.
Kontakt
zrubyumatusa@protonmail.com
zrubyumatusa@protonmail.com
zrubyzafir@protonmail.com
zrubyzafir@protonmail.com
+421 905 228 602
Adresy
Oščadnica, č. 1904
Oščadnica, č. 1961
Oščadnica, č. 117
Klokočov, č. 408
Copyright
© 2025 Zruby u Matúša a Zruby Zafír